03 september 2007

I´ts just another manic Monday

Ännu en ny fräsch vecka står inför oss!

Nya pigga tag =) Skönt då att man vaknar med huvudvärk.. inget ovanligt iof.. Har precis druckit kaffe så jag hoppas det är borta snart..
Sen ska jag klä på mig, och fixa lite här hemma innan jag åker till stan. Har Naturkunskapskursen dag jue. *phew* Hoppas man fattar mer idag *ler*

Nästa vecka ha vi semester, jag och min älskling. Vi ska då äntligen åka till Enaforsholm, ett par mil utanför Åre.. *hurra* vad jag längtar... !!! Synd bara att vi båda två jobbar som as denna veckan, så det blir lite klurigt att hinna planera det sista inför resan. Men vi ska nog lyckas pussla ihop det.. Hoppas jag :)

Oups, nu måste jag komma ihåg att maila min arbetseldare ett nytt schemaförslag.... *inte glömma*
Bäst jag gör det på en gång..

Kram kram

Inga kommentarer: