06 september 2007

Neeej

Jag har inte köpt något test än... (vågar inte) *ihh*

Jobbat jobbat.. Sett fram emot hela dagen på att få åka till Min Vän J efter jobbet och ta en fika.. Hon har haft semester i dryga två veckor, känns som en evighet... :( Men sen fick jag ju ett sms från M, som undrade om jag skulle komma på Tupperware-partyt ikväll??!! *ehh* Hmm jo just det, det va ju det med... Hmm.. jaja.. Bränna en sväng till J, tjöta lite skit över ett glas saft och ljuvliga vaniljbullar... *mums* Sen hem hem hem till byn, och på TW-party.. Syrran E hade hittat en silkonform med snäckmönster som hon trodde vi skulle kunna ha när vi gjuter betong. Så den blev det.. Ett fynd för nätta summan av 75 kr..

Nu har jag inte tid med det hära mera.. Har inte packat ännu!! Neeej jag vet - har ingen som helst disciplin... *hmm*

Så nu säjer jag Adios, Arrividerci, Bye bye und Auf Wiedersehen..

Inga kommentarer: