04 september 2007

Se där ja...

Sötisen har fastnat i nätet *hehe*

http://www.zoo-gott.blogspot.com/

Kolla in min lillasyrras nystartade blogg :)

Annars rullar det på.. Jobbar å sliter.. Ska egentligen packa nu, men *hmm* vad gör jag då??? Ehhh.. jaa just det.. :)

Imorgon ska jag gå på första mattelektionen.. Är lite nervös, matte är ju inte mitt starkaste ämne så jag tror att jag kommer att klassas som mongo *haha*

Efterlysning!!!

Måååste haa den snaaart... varför svarar inte folk på sina mail när de lägger ut annonser på www.blocket.se???? *gaaah*

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv innan min babe kommer hem...Pöss...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas att du och sebben njuter att vara lediga nu.. även fast det kanske är mycket att göra.

lycka till med din skola, men det kommer att gå lysande!

Tack för att du ringde! jag behöde ett upppiggande samtal! Kram