16 november 2007

Bara lite beroende

Jaha, då har man vart en duktig moster idag med då =)

Det ringde helt galet i telefonen kl 7.00 imorse.. Upp i mörkret, trött och nyvaken sprang jag runt i halva huset innan jag lyckades lokalisera telefonen. Men precis när jag svarade så la vederbörande person på. Sen tog det inte många sekunder innan det ringde i mobilen. Samma person där. *hmm* Syrran va det som ringde. Lilla E va lite sjuk, och behövde någon som förbarmade sig över henne och pysslade om henne. Visst, E kom. Hon fick lite frukost, medans jag somnade om på soffan. Och sov till 9.30! haha, varken E eller S ville väcka mig, för jag va så söt när jag sov! Säkert!! *asg* Sen har vi spelat tv-spel heeela dagen jag och E. Man kan kanske säga att vi blev liite lätt besatta tillsist. Sen kom S-mannen och spöade skiten ur oss, då va det inge kul längre :-P

Nu sitter jag mest och funderar över
1. Varför i H-vete ingen tv-kanal satsar på att visa nåt KUL på fredagkvällar när folk är lediga?!
2. Om jag ska gå och lägga mej redan nu?!
3. Varför jag hittade katten P på toamattan?! Där ligger det ju bara nån, om den är vääldigt illamående *ler*

Nee nu ger jag upp! Borsta tänderna sen bums upp i sängen. Och kanske läsa klart den där boken!

*kram*

Inga kommentarer: