04 november 2007

Skrattkramp

Hmm jajaha

Det här är en såndär kul helg... När vi kör ved :-P Eller ja inte jag såklart(!) Ska väl i ärlighetens namn säga att jag är ganska glad att jag slipper hjälpa till, men det känns vääldigt dumt att jag inte "kan" hjälpa till att bära ved, men det är ju ganska idiotiskt att göra det i "mitt välsignade tillstånd" :-P

Istället så njuter jag av min underbara storasyster A´s sällskap, och hennes underbara familj. Fyra goa ungar har hon, A och hennes man. De är såå söta! Igår så hade vi så kul, oj va vi skrattade, skrattade så jag fick kramp i magen! Inte så skönt, men det va skönt att skratta loss me folk lika tokiga som jag. Minst!!
Annars så rullar det mesta på sin vanliga lunk. Har nu också tagit det stora steget och berättat om Pain-riche på jobbet... =) Det blev väl emottaget, det uttalet! Så nu ska det daltas och tas försiktigt i höger- och vänstervarv.. *suck*

Och älskade lilla mamma, och E.... Här kommer bilderna vi tog på murfens grav när vi va där i tisdags och gjorde den vinterfin.
Det blev såå fint, hoppas det syns på bilderna...

Och ja, jag lovar, jag ska ta nya magbilder!
Nu ska jag kolla lite (igen) om jag ska beställa från catalog...
Puss å kräm

Inga kommentarer: