12 november 2007

Slarv-maja

Vecka 15+5

Nu kommer en ny magbild. Gud vad jag är kass som glömmer ta magbilder hela tiden.. Påminn mej nån!
Så här stor e maggen nu iaf, v.15+5 alltså. Själv så tycker jag inte att det syns så mycke men alla andra säger det så.. Och nästa torsdag ska vi på UL. Spännande. Ska bli skönt att se om det verkligen ligger nånting i magen, eller om jag bara inbillat mig de senaste månaderna =)

I helgen har vi firat kalas här..Eller inte här precis, snarare hos syrran, där Prinsessan E fyllde 9 år i fredags. Det firades med tacos och cheesecake, och mängder med paket. Och i lördags hade hon kalas för sina kompisar. High-life i tre timmar!! Men pysseltanten underhöll med hjälpa tjejerna att göra lite toatomtar...
Denna lilla familj gjorde prinsessan själv! Visst e de söta?! =)
Sen avslutades helgen, och söndagen med en smarrig middag här hemma, och som grädde på moset.... Hallonpaj! Nu ska jag titta på TV. Hem till gården.. =)
Kram

Inga kommentarer: