14 november 2007

VP

Det är stort!

Vi har vart och tittat på barnvagn idag! Nu börjar man fatta vad som händer. Att det växer ett pyre i min mage. Känns helcoolt. Nu börjar det sjunka in, har inte helt fattat tidigare. Men nu känns det på riktigt, och nu längtar jag så tills vi får hålla vårt lilla älskade pyre i famnen. =)
Vi har, trots jättedjungeln, lyckats hitta några favvisar bland kärrorna. Men det är inte lätt kan jag lova. Några minuter i fem klev det in två styckna ganska veliga och lite smånervösa blivande föräldrar i barnvagnsbutiken i staden. Vi gick runt en stund, och tillslut kom världens goaste och proffsigaste säljare fram, och gjorde sitt bästa för att försöka vägleda oss! Ochnu vet vi faktiskt lite lite mera, nu vill det till att tänka igenom behoven lite mera =)
De här väljer vi mellan i nuläget..
Emmaljunga City Cross
Emmaljunga Edge duo kombi
Fastän i helt andra färger, och båda två kan man ha insatser till så att den funkar från nyfödd till 3 år. Men hur i hela --- väljer man? =) Svårt!
Men jag tror faktiskt att jag har bestämt mig, får höra vad gubben har att säja bara!
Dessa ljuvliga muffinsar kom precis ut från min ugn! Doftar ljuvligt! Snart blir det smakprov!


Nu ska jag se hur det går för Roomservice hos Bertan!

*kram*

Inga kommentarer: