13 november 2007

mums å mys

Bara mys

Igårkväll hade vi räkmackemys, jag och min älskade sambo... Vi gjorde våra egna mackor, på lite olika sätt, med lite olika utföranden... =)
Såhär såg mina mackor ut...
Och så här såg S mackor ut...
Vilka blir du mest sugen på?? *ler*

Idag har jag varit ledig (igen) Och går bara hemma och drar benen efter mig =) Sköönt... Hämtade dock mitt paket från Ellos idag. Hade beställt lite tunikor. De satt som ett smäck..
De satt jättebra allihop, magen får plats och lite till, och nu hänger de på tork, redo att slitas! Gött!
Jag ska va lite tråkig nu, men nu ska jag se på TV. "Ugly Betty" börjar snart...
Imorgon jobbar jag (!) sen är jag ledig 6 da´r!!! *hurra*
Kram alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Den godaste mackan ser ut att tillhöra S!
Vad fin du kommer att bli, vännen min i dom nya tunikorna!

/M