24 november 2007

Världens första framträdande!

Oj oj nu va det sådär länge sen sist.. Igen! Lessen...
Mycke har hänt!!
Det största är ju lätt Ultraljudet i torsdags.. =) Det va jättehäftigt! Nästan det mäktigaste jag vart med om. Och det är vi nog ganska eniga om, jag och S. Först va det jätteläskigt, för det syntes inget på skärmen, bara tomrum. Men sen.. Såg man en boll.. Typ. Jag trodde det va typ mjälten, men det va det visst inte. det va ju "lilla jag" som BM uttryckte sig! *sött* Och va skönt det va att få det bekräftat att det verkligen verkligen växer ett liv i min mage, ibland kan man ju undra om man inte bara goffar för mycke. *ler* Så det blev en skön bekräftelse för mig! Välkommen fram busunge! Allt såg jättebra ut, det enda va att jag inte är så långt gången som BM tidigare trott, jag är endast i vecka 15, inte vecka 17 som vi tidigare trott. Men det spelar ju ingen större roll, nu får jag ju njuta två veckor längre *ler stort* Så vi fick en ny tid, den 13/12, då de ska göra alla beräkningar, och ta alla mått, så vi får veta när pain-riche tänker komma ut! Men här har ni en liten tjuvtitt på vårat underbara lilla pyre.
Sen idag så har vi halva dagen ägnat åt oss att förpacka varsin halva av en hel gris, jag, syrran och hennes familj. Oboy-oboy va vi har mycke kött i våra frysar nu! *mums*

Sen fick jag lite snabbt och snärtigt knåpa ihop ett dopkort åt syrran, som ska på barndop imorron.

Och nu sitter jag här, och undrar varför jag är så kass på att ta magbilder.

Såå... Nu va jag la duktig!!!!! Tog de nyss!! Gravid i vecka 15! Jisses va magen e stor framifrån. Ser den verkligen ut så? *hmm hjälp*

Det va la det hela för ikväll.. Måste logga ner nu, håller nog på att bli beroende av stickning.. Har lånat stickor av M, och satt uppe halva natten å stickade inatt.. *inte bra inte bra*

Tjöss på er!

Inga kommentarer: