20 december 2007

It´s alive!!

Japp!

Nu har jag känt de första sparkarna!!! I måndags kände jag något underligt buffa i min mage, och visst var det pain-riche! Sen i tisdagskväll när jag låg i sängen på jobbet och stickade, så buffade det runt en hel del =) Coolt! Lite läskigt va det första gången, men nu längtar jag bara tills nästa gång. Min lilla goding!

Nu jobbar jag sista dygnet med, innan det är dags för lite julledighet. Det ska bli skönt! På lördag åker vi till K-holm, vi ska ju fira julen där med S-mannens päron. Sen vet jag inte riktigt när vi kommer hem igen, men nån gång i mitten på nästa vecka...

Nån som vet man man ska göra när man har en spänd muskelknuta i vaden, som inte släpper? Trots massage med tigerbalsam?

Nu ska jag ta tag i mitt liv, och kanske dricka lite kaffe? =)
Ha de gött.. kram alla godingar.

Inga kommentarer: