18 december 2007

Lagom att uppdatera

Ho-ho-ho
Nu är det la hög tid att bli klar med julklapparna snart =) Å jag e bara halvfärdig tror ja *haha* Snart är det julafton!!! Längtar, hoppas det kommer lite snö oxå så känns det ännu bättre.

Har varken haft ork eller lust att blogga nåt den senaste veckan, men det verkar ju inte direkt som att jag är jättesaknad ;-( Nu händer det grejer iaf! Idag har mamma och jag var på hemligt ställe, och jag shoppade lite klappisar... En till E & D, och en liten en till H. Så nu är jag iaf klar med noll8:orna. Sen har mammsen och jag mest slöat hemma, pysslat, kokat soppa, ätit *mums*
Tillsammans med en munter och gla´Em så gjorde vi några tomtar och änglar...
I helgen som va jobbade jag, sen har jag mest gosat med "familjens" (egentligen lillebrors!) senaste kelgris...
Lilla Luva! Godingen!

Bebis-prat: I torsdags va vi på nytt UL. Det gick tipp-topp! BF är den 15 maj 2008. Så nu vet vi vad vi siktar mot =) Och neej vi vet inte vad det är för kön.. Vill inte veta det heller..

Så här tjock e jag nu... Vecka 18+3


Och jag mår bara bättre och bättre ju rundare jag blir om magen.. =) Skönt att slippa illamåendet, och den värsta tröttheten. Är visserligen fortfarande ganska trött, men har köpt järnpiller nu som jag ska börja knapra *huvah* jag vill inte! Mamma säger att man blir förstoppad!! Hjälp! Meen men är la bara att bita ihop, och dricka ordentligt :-P
Nu orkar jag inte skriva mera, sitter i sängen med lap topen i knät, och det börjar bli obekvämt... =) Men nu hörs vi nog inte på några da´r, ska jobba lite dygn nu, så vi får se när jag orkar logga in igen... ni får ha det så gott därute, tills vi hörs igen!

Psst.. zoo-gott: Vilket pynt ville du se bilder på?? *kram*

Inga kommentarer: