27 december 2007

Mycke att ta igen =)

Julen är officiellt över här

Inte för att jag har släpat undan vare sig adventsljusstakar eller bytt gardiner, men nu ser vi fram emot våren! Mycket har iaf hänt sen sist, ska försöka sammanfatta så gott jag kan, och få in alla tusen bilder :P
Julen firades i år (till skillnad mot alla övriga år jag nånsin har levat) tillsammans med S-mannens familj, närmare bestämt hans mor, hennes sambo och S´s lillebror. Underlig jul. Jag säger inte att jag har haft en tråkig eller ledsam jul, men en annorlunda jul. En jul som känts lite ensam och tom. Det var väl kul att prova en variant av julfirande men jag vill nog hellre fira jul här hemma... Och med tanke på att S inte har så mycket att säga om det (han tyckte dessutom själv att det var roligare och bättre att fira jul med min familj!!) så blir det väl kanske så framöver. Men vi får se! Nu är det ju ett tag kvar tills det är dags igen. *phew*

Idag var jag och min underbara älskade i Jönköping på http://ikea.se/, coh köpte oss två stycken ljuvliga svarta, underbart snygga Ektorp-soffor. Ikea har ju en rajd nu när man får en vit klädsel på köpet, så vi kände att det kanske var dags att passa på. Sagt och gjort, det gjorde vi. Plus att vi köpte ett vitt Lack-bord till!! Så nu är det så snyggt i vårat tv-rum!! En perfekt julklapp till varandra!! Lite nya filtar, överdrag till kuddarna och lite läckra gardiner så är saken biff sen! Se skillnaden själva...
Före:

Efter:

Psst.. Jag ber om ursäkt att bilderna är lite mörka och skumma.. inte den bästa belysningen där inne... Mys-Pys-Lys vettu! =)

En liten julklapp till fick dock följa med hem innan vi kände oss nöjda med shopping...

Nya spelkonsolen från Nintendo. Wii!!Så nu lär man väl få träningsvärk på köpet *thihii*

Uppdatering Gravidstatus!

*Mår bra, växer och frodas.

*Lite kramp i vaderna emellanåt - Sambo masserar med tigerbalsam

*Känner pyttesparkar närapå varje kväll nu tror jag - Speciellt när <3 pratar om WOW

*Går in i vecka 20 imorgon!! Halvtid! Syns det??! =)

Vill jag ens veta svaret på den frågan? ;-)

Må väl, vi hörs snart igen.

Pöss å kram!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det ser ut som om det blev kanon fint med nya soffor! Längtar efter att få se ert rum in real life.
Appropå din bebismage... halvtid hmm.. ingen kommentar!

/M som i Mica

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.