05 januari 2008

Från fylliga boobs till alkofritt vin

Lediga sköna fredag

Startat dagen med att sooova läänge. som-jag-börjat-bli-väldigt-van-vid. Men det finns det tydligen fler som blivit (mmhmm) haha Sen efter en perfekt frulle bestående av min nya kärlek (?) Frosties med kall mjölk (jaja jag veeet inte så nyttigt med allt socker, men om det inte vore socker på, hur skulle det då bli frosties?) Sen åkte jag in till stan.. Eller först var jag tvungen att göra ett snabbstopp på lokala tappen för att ytterligare ännu en hundrade gång fylla på spolarvätskan... Slåss lite med vätskan och försöker få den att hamna i behållaren utan att blåsas ut över halva byn i stormvindarna... hehe spännande det kan jag lova.. Till slut kom den i iaf, jag kunde spola rutan sen såg jag så bra så, hela vägen till stan och hem igen *hurra*

I stan så shoppade jag lite... *ehum*... *harkel harkel* Meeen S-mannen tyckte nog att det va lite okej iaf... *ler så sött jag kan* Köpte lite till mig själv, lite trosor och två (!) bh:ar, i gigantsizen! Blir väl så med så fylliga boobs!*hehe* Sen blev det en del smått och gott till Pain-riche... det va ju såå billigt på rean, och visst är det sött.. kolla här!
Och den där snygga bakgrunden på korten är min nya plastade textilduk! Också ett av dagens fynd!
Och vilken tur att duken matchar en av mina klappar så bra... En underbar svart kandelaber som jag fick av mamma i julas... TACK kära mor!

Nu ikväll har vi haft lite tjejmys här hemma.. Ätit hemmagjord pizza och spelat lite kort och tjötat en massa skit! Tog tillfället i akt att prova ett av de där alkoholfria vinerna..


Och det va helt klart godkänt! Lite underlig smak i början men som med en hel del annan dricka så blev det godare för varje glas *ler stort* Det var, hur-som-haver, iaf riktigt mysigt och roligt. Skönt att slippa hänga framför tv:n en hel kväll (även om man numer hänger vääääligt sköönt här ) Jisses, låter som jag inte har nåt liv, men det finns inte så himmelens mycke liv här på landet en fredagkväll.. Varför tror ni man blir så pysslig?? *asg*

gravidstatus:

*Magen växer * Ida växer * Pain-riche sparkar därinne tror jag, känns en massa små buffar titt som tätt * får liite sura uppstötningar emellanåt.. inte så allvarliga än men jag bävar att risken är stor att det kommer bli värre * inga allvarligare biverkningar av järntabletten.. (pust) * börjar verkligen längta tills den dag vi får hålla vårat pyre i famnen det känns helt overkligt att det bara är dryga 4 månader kvar...

De här korten tog jag igårkväll, då i vecka 20+6.

Och hörrdu M som i Mica.... Vadå? Vad menar du med citat:"Appropå din bebismage... halvtid hmm.. ingen kommentar!"slut citat, då? *hmpf* =) Pass-t-(d)ej! =)

Hög tid att nanna kudden.. Imorrn blir det C-mys. =) Måste slå in julisklappisarna först bara =)Kram å puss!

Inga kommentarer: