25 januari 2008

Låt oss dansa

"Jag är som en kastrerad hankatt... Jag vet vad jag ska göra, men kan inte göra det fullt ut!"
Är inte Karl-Petter helt underbar? :) Har precis tittat på Let´s Dance, cheeses va go han är! Såna sköna kommentarer. Precis vad man behöver se (och höra) när man är lite sleten... Nu är det bara en seg väntan till 22:30-nånting då röstningen är avslutad.
Idag har jag vart ledig på dagen, kl 14 va vi på banken och skrev på lite papper för ett nytt billån. Sen åkte vi till stan för jag hade tid hos BM, ang ryggen. Fick ett foglossningsbälte, som hon tyckte att jag skulle prova. Jag känner mej lite tveksam till om det kommer att hjälpa, har gått med det nu resten av dagen, och tycker väl än så länge att skillnaden är marginell. Fick gå hem tidigare från jobbet igår, och idag och imorgon är jag sjuk, fast jag egentligen skulle ha jobbat dygn nu ikväll. Men jag kände att jag inte orkade det helt enkelt. Men vi får se, kanske det går bättre att jobba nu med bältet. Hoppas det. Får prova helt enkelt och se hur det går.
Imorgon ska vi gå upp tidigt jag och S-mannen. Vi ska åka till Göteborg, och tittat på bilar. Vi ska köpa en lite mindre billigare bensinbil till mig, så min älskling slipper pendla mer till jobbet i en skruttig, dyr king cab... Så nu håller vi tummarna allesammans att vi gör ett riktigt kap!!!
Tack för era kommentarer M som i Mica & Mamma!! Jag älskar er oxå! Massvis!
Nu ska jag studsa in i duschen, innan det är dags att kura ihop sig i sängen och titta på den rafflande upplösningen i Let´s Dance!
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas bältet gör nytta för dig..Puss & kram mamma