28 januari 2008

Korvar och foglossning

Ännu en ny vecka

Sista veckan för den här månaden. Redan så är det återigen dags för februari. Å då fyller jag snart år... *ihhh* Idag ska jag börja jobba igen, och det känns la sådär... Vill gärna jobba lite till, men är tveksam till hur det ska gå, och framförallt hur jag ska orka. Provar denna veckan, sen få vi se helt enkelt. =) Jag kör stadigt med foglossningsbältet när jag är uppe och går och rör mig, det gör ont iaf, men jag vet inte, det kanske lindras något, jag är osäker.

Snart ska vi fixa lite mat, jag och min älskade sambo (som är ledig idag...), det blir nog nåt så exotiskt som korv och makaroner.. hihi...

Jadu lilla mamma, det är la tur att datorn finns ibland va?! Fast du är så långt borta så har du koll på di´lilla do´ter iaf! Men snart kommer du och E ner, och det ser jag verkligen fram emot!!

Nu ska jag försöka titta på Hem till gården och laga mat samtidigt...

Puss mina vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du lilla Ida tänk att jag kan följa dig så bra på datorn..Det känns bra..Jag längtar efter er alla så mycket..Ska bli mysigt att få rå om er..Love you puss & kram lilla mor