10 januari 2008

jag bara päser

skönt att bara vara ledig..

det va svårt att kliva upp imorses (läs: iförmiddags) Har lite ont i ryggen idag med, har inte direkt orkat nåt, inte ens att sy!! Och det är märkligt, det är ju det enda jag gjort de senaste dygnen då jag inte har jobbat! Men idag är en slappisdag med stora bokstäver.
Har kikat runt på tradera idag, hej hopp va mycke brôte en del ska sälja, men jag har oxå några intressanta objekt i min minneslista. Får se om jag lägger bud på dem sen eller inte..

Jag orkar inte lägga in några bilder ikväll, har börjat känna av migrän, så jag tror jag ska gå och lägga mig snarast... Så bilder kommer på mina alster jag sytt, sydde ju en hel del igårkväll, bl.a. två bolero, sydde på G R A V I D på ett svart linne... =) Så det kommer bildbevis, jag lovar.

M som i Mica, jag ska fixa en mössa till dig, kan dock inte lova när... Silverstjärnor? Vad chokerande!

Tack Mamma för kommentaren! Det var gulligt skrivet!

Må väl, så hörs vi. Love you all!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt du.Du hinner med det du ska göra.Var rädd om dig.kramizzzzzzzar mor...

Anonym sa...

Hej!

Ser fram emot att se ditt linne med texten gravid! Det kommer säkert att bli supertufft!
Vila och njut en smula av livet.

/M som i Mica