06 januari 2008

No more tomtemys

Söndagar är en ganska skön dag egentligen..

...så länge man inte jobbar på måndagen! Och det gör ju inte jag, alltför ofta... =) Idag har jag bara tagit det lugnt (nu igen) och tvättat upp lite gardiner så jag kan plocka ner julgardinerna imorgon. Börjar bli dags att kasta ut julen känns det som. Va dessutom hos syrran min nu ikväll och käkade, och hon hade gjort det så fint, med rosa fräscha dukar på bordet, och fina ljuslyktor och annat smått och gott. Då kände jag att, "Nää, nu får det vara nog med tomtemys" Så imorgon kör vi! Ska visserligen vara barnvakt till E imorgon men jag ser inte hindret! =)

Är på jakt efter mönstret till en sån här...
Någon som råkar ha ett som ligger och skräpar? Internet är stort men inte f*n hittar jag nåt mönster...*morr*

Nu måste jag kila ner i källaren och hänga sista gänget med gardiner.
Ha de gött mina älsklingar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där du runda goda tjej!
Ta en titt på följande blogg, nergardemmablogg.se
Jag tror att det är en tjej som skulle kunna ha de mönster du söker!
Ha en trevlig vecka!

/M som i Mica