29 januari 2008

All by my-self

Så är man tillfälligt solo igen :P

S-mannen jobbar.. Och jag är hemma ensam. Igen. Lika trökigt. Igen. Men ska snart börja tänka på refrängen... *hehe* Men det går la lika bra som vanligt... Gillar ju inte att sova själv jue...

Shoppade lite idag... Fin va??
Va ju bara tvungen, har ju länge velat ha en men vart lite för snål... Men nu hittade jag den till ett kanonpris.. Jag bara va tvungen att ha den!! Att jag sen oxå köpte en tre-pack med strumpor med döskallar på det är väl en annan historia. *haha*

Har jobbat ett dygn nu, shit va jobbigt. Trots att jag hade turen att ha en tjej som gick brevid, så är det faktiskt jobbigt!!! Tur att man ska till BM på fredag... *puh*

Jadu, M som i Mica; Jag tror inte att han hade feber, men jag kände inte så noga... *ler* men det är ju bäst att passa på, att smida medans järnet är varmt. *hihi*

Nu är det hög tid för en liten kvällsfika, trots att klockan är över tio (kvällstid alltså!!)

Natti natti mina underbara vänner!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lite sent att köpa en sådan tröja väl? skulle du inte köpt en i början av graviditeten? Den är ju dock snygg.. !

Puss

Anonym sa...

Vad söt du är..Du skulle haft den tidigare men nu har du den iaf..Du passar att vara gravid..Puss & kram mmamma (mormor)