23 januari 2008

Ge mig en kram!

Mina älskade vänner!

TACK för era värmande kommentarer! Det va precis vad jag behövde. Tänkte verkligen inte blogga nåt idag, orkar verkligen inte... Men så såg jag att jag hade fått TRE kommentarer, och då kände jag mig manad att skriva...
Självklart ska Ni få smaka på brödet M som i Mica och lilla mamsen! Och älskade syrran; Jag LÄNGTAR tills du kommer ner och terrar mig!!!! Puss!

Idag är en dag då jag själv inte ens fattar att jag tog mej upp i morse (05:25), åka till jobbet, jobba hela långa dagen med många tunga lyft, för att sen komma hem och bli bjuden på korv med mos av min svåger (Tack!)... Och nu sitter jag här, och väntar på att min älskling ska komma hem och krama mig!! Jaha, och va fan gnäller jag för nu då???? ;-(

---> Jag har sååå ont i min rygg, ljumskar och ner i lårbenet!! GUD att ett sånt litet litet pyre kan åsamka en vuxen kvinna sådana ohyggliga smärtor! Herregud! Ska elda på lite mera så jag kan hoppa in i duschen sen tänker jag gå och lägga mig!! Och i morgon är det jag som ringer BM och kräver att få prata med en läkare BUMS!

*pust*

Det va en del som behövde ut iaf, tur att jag har min lilla blogg *ler* Vill ju inte ta ut allt på min älskade S. :) Är nog otrevlig som det är redan, är jag rädd för... I´m sorry :(

Jag älskar er också, mina vänner! Puss på er!
Älska mig som mest,
när jag förtjänar det som minst,
för då behöver jag det som bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att vi älskar dig i alla lägen!!!!Tråkigt att du har så ont..Men det är ju en dag mindre för varje dag som går..Nu kommer vi snart...puss & kram lilla IDA..Din mamma

Anonym sa...

Tänk på att hela det vackra, vackra väntade livet är det lilla pyret...
Love You my friend!

/M som i Mica