05 januari 2008

kladdkaka eller djurgårdare?

Uää

jag är proppmätt... skojar verkligen inte =)
Har mysig med C nu igen... Kladdkaka till ett helt kompani, toppad med läcker vispgrädde.. Mmm mums.. Och lite grillchips (våran gemensamma craving), Oreos och godis.. Yummy! Men shit va mätt man blev... =) Behöver inte äta på minst tre dygn nu.. Fick en jättefin julklapp dessutom, eller egentligen två (!)
En jättefin skål/fat, svart med vita prickar på. Jättesöt, ser ut som en liten gryta, med två små handtag. Och lite matchande hjärtpasta till det! Nu blir det romace i stugan! *blink-blink* tack så mycket vännen, det va mysigt att ligga död på soffan med dej, å snacka lite skräp. Tur att vi e lika sociala bägge två *ler*
Sen fick jag ett ryck att jag skulle tvätta upp lite bebiskläder. Kom ju på att jag har ett gäng med små sockar liggandes i garderoben, dags att gräva fram de nu kanske... Länge sen jag köpte de, på nån rea..Söta va!? =)
Dessutom är det lika bra att tvätta upp julklappen från mormor till pain-riche... Håll för ögonen alla icke-dif:are!!!Är den lika söt, tro?! ;-)

Dock så har jag inte börjat tvätta än, jag orkar nog inte hänga tvätten sen, så det verkar korkat att ens starta maskinen då =)

Nu ska jag kika vidare på nätet, va ett tag sen jag gjorde det sist..

kram på er alla goa!

Inga kommentarer: