08 januari 2008

Addicted too fleece!

Käre tid
vem är galen nog att sitta och sy fleecemössor mitt i natta´när man ska upp vid halv sex för att ta sig till jobbet i tid?? har kämpat och kämpat för att få till en cool svart mössa med döskallar.. Och efter en hel del telefonsupport av min älskade lillasyster (som är kung på att sy..) så gick det.. Dock något liten för mig, och lite tunn för att funka som midvintertidmössa.. Tur att vi inte har så kalla vintrar numera =)
Så här blev den iaf..

Blir nog några till såna, fast modellen större!! *ler*

Sen fick jag nåt galet infall att jag skulle sy en tjock mössa.. Så efter visst tråcklande och knåpande så bidde det en vändbar mössa i Ida-stilen! Si-så-här blev den!

Liite stor för mig bara... =)

Men jag ska ha den ändå, för vi är polers vi, iaf!! *hehe*

Idag kom min bror med två spännande papperskassar till mig =) Han har nämligen vart i Stockholm hos mamma och E.. Och då skickade mamma med lite (lite?) grejer ner till mig.. Eller det mesta va väl till pain-riche egentligen men =)
Sveriges sötaste pyjamas, med små glada döskallar!

Body med monster...

Body med små hundar på, och ett par vita byxor med får.

Tack snälla söta mamma!!!
Och Tack E för den underbara pläden du sytt, och linnen du köpt till mig. Jag blir så glad att ni bryr er så mycket om mig, och tar hand om mej och pain-riche.. =) Love you!

För katterna kunde inte bry sig mindre om mej =( Kan kanske bero på att jag lyckats sätta mig på D två (!) gånger nu under kvällen... (Men va f*n har hon på datastolen att göra?? Ligga där i mörkret så jag inget ser...???)

Nej kära vänner, nu måste jag hoppa in i duschen och sen BUMS i säng...
Kram allesammans.. Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin mage...fina mössor,ser härliga ut..Kul att du tyckte om kläderna till babyn..känner mig stolt mormor!!!Puss & kram mamsen

Anonym sa...

ÅH DÖSKALLEMÖSSA ;)