21 januari 2008

Hagel ute och brödbak inne

Ännu en skön slappisdag till ända..

Vaknade av att det regnade som bara den imorse... Det va inte regn, det va hagel...
Kolla va vitt det blev på backen.

Eller skön och skönslappisdag förresten... Ont i ryggslutet idag med... Ojojoj vad jag bara gnäller.. men det är jobbigt. Borde väl egentligen ringa till läkaren, men jag vill vänta tills jag vart hos BM och pratat med henne. Ska ju dit den 1 februari, så några da´r till får jag bita ihop. Och det ska nog gå, så länge jag kan ta saker och ting lite i min egen takt.

Idag har jag försökt att städa lite, men det va svårmotiverat, det kan jag lova! *haha* Har iaf tvättat undan en del, och det känns gött! För övrigt så har jag mest sutti´ vid datorn, surfat runt där, och balat i telefon. Och det är väl som en del säger, att det är det jag behöver, såna här dagar, om jag ska orka. Känns så fånigt bara att va hemma en hel dag och inte få nånting gjort, men jag kan inte hjälpa det.


Har iaf fått ett litet ryck nu på kvällen, håller på att baka bröd nu.. *mums* Har kommit in i nån konstig våg att jag vill ha hembakt bröd *hmm*

De här ljuvliga bröden tittade ut ur ugnen för bara 5 minuter sen...
Och de här åkte in...
Och vet ni... Snart kommer jag inte se mina tår längre.. *snyft*

Nu måste jag kolla brödet igen - men vi ses snart igen! Puss & Kram mina vänner

3 kommentarer:

Anonym sa...

sånt bröd kan du baka när jag kommer.Ser jättegott ut..mumssss...älskar dig gumman..kram o puss mamsen

Anonym sa...

oh... Det är nästan som jag kan känna det nybakade brödet ända hit.
Kan ni?
Man kansje kan hoppas att man får smaka en dag.
Ha det mysigt vännen!

/M som i Mica

Unknown sa...

"snygga brön" du har.. ;)

Snart kommer jag ner och terrar dig i stället för telefonen!

Kram : din syster