02 februari 2008

Snökaos & Pärlande

Det är vad vi har roat oss med idag, jag och lilla Em. Hon har ju sovit hos mig inatt och vi har bara tatt det lugnt hela dagen och myst...

En snöstorm drog förbi ute, men inne va det varmt och skönt, med pärlor över heeela stora köksbordet... =) Fina halsband fick jag till iaf...
När stormen hade lagt sig gick vi ut och försökte skotta undan den värsta snön =) Och det va ju lättare sagt än gjort... Det är snö överallt!!! A & E kom förbi och hjälpte mej, för jag fick såå ont i fogarna, och S jobbade..

Tillslut hade vi (de) grävt fram huset, så då gick vi in och åt smaskig pastasallad som blev över igår. Och nu ikväll har vi mest pärlat vidare, och tittat på Göta Kanal 2. Den är ju lyckad, inte lika bra som ettan men bra.

Just det, va ju hos BM igår. det gick bra.. PR hjärta slog som bara den, 140 slag/minut. Och både jag och PR följde alla kurvor precis perfekt. Skönt!! Dessutom så bokade BM in mig till läkaren nästa torsdag, ang foglossningarna. Får väl se vad han anser om en sjukskrivning. Fyllde i papprena om havandeskapspenning till FK, får se om de godkänner det. Hoppas det. Faan va svårt det ska va att fylla i såna där skitpapper. Håll nu tummarna för att allt går vägen..

Nu ska jag ta mig nåt att äta och va lite mer social med min syrra (E) i telefonen.

Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder..Fina smycken du gjort..Härliga färger..Det kommer att gå bra med din sj-skr..Stå på dig bara..Krama Em från mormor..Saknar er mycket..Puss & kram lilla mor