27 februari 2008

the Bitch goes rally

En bra dag

Vaknade runt tiosnåret imorses... Helt däckad. Hade då sovit i flera timmar oavbrutet!! Inte ens kissepauser. Och inte hade jag kissat på mig i sängen heller. Det är ju underbart! :-) Så det va faktiskt på relativt lätta fötter som jag hoppade (eller hoppade och hoppade...) ur sängen och gick ner för att äta frukost. Va först tvungen bara att tända lite i pannan *ugh kallt* och jaga katten lite, för hon ville köra rally när jag ville äta frukost och titta på tv. -inte okej- Tur att jag har kommit på det briljanta knepet att jaga upp katten i hallen, och väl där stänga alla dörrar så hon inte kommer nånstans... *moahahaha* Sen åkte hon ut! Gissa om hon va glad sen. Hon heter förresten Bitchen på heltid numera *ler*
rallykatten

Eller va det Bitchen??

Har vart lite duktig idag iaf, tvättat lakan *urk* Samt bjudit min "älskade" svåger på lunch, lite halvt ofrivilligt :-P *haha* neej då det skämt å sido, det är kul med lite middagssällskap!
Va ute hos M och käkade jättegod kvällsmat ikväll. Nån slags smaskig paj med köttfärs, sallad och nån gojs med avocado och turkisk yoghurt. *mums* Det gjorde du bra vännen!! Skönt att slippa laga mat ibland, och bara njuta och få bli bjuden! Tur att våra gubbar e borta lite nu och då va?! ;-)

Imorron ska jag åka till brorsan, och följa med han på ett möte. Vill helst inte gå in på detaljer här, men han behöver lite moraliskt stöd iaf. Så då ska Gravida Ida komma och hjälpa... :-) sen får vi se vad som händer mer imorron. Nu ska jag tvätta håret, och försöka komma i säng i tid. Gick ju inte så bra igår :-P

Ha det fint mina vänner. Puss & kram

Inga kommentarer: