04 februari 2008

en liten snabbis

Slänger in ett par snabba rader ikväll

Ska försöka komma i säng i tid ikväll.. Jobbar dagtur imorron, vilket innebär väckning 05:25 *uää*

Har setat hos frissan 2 1/2 timma idag, så nu är jag görsnygg i håret!! =) Så jäkla nöjd med!! Bild kommer för den som är snäll *ler* Sen va det ilfart till skolan och hämta Em som skulle in till stan på musikskolan... Pust. Sen till Sibylla för att fylla ut buken litegranna, där var det milslång kö med hungriga engelsmän. Till slut fick vi mat så vi orkade åka förbi både Apoteket, Ica och ÖB på vägen hem. Dock hann vi aldrig baka några semlor som vi hade tänkt, det får bli nån annan gång. Synd, semlor som är så gott! Det är nog lite av en craving för mig tror jag. Har blitt några semlor redan... *ler*

Ops kom just på (med tanke på cravings) att jag glömt ta nya magbilder.. Luugn, det kommer. Var sak har sin tid =)

Nu måste jag slita mig, älskade vänner. Duschen kallar. Dax att tvätta ur det sista ammoniaken ur hövet.

Tack mamma, för dina värmade kommentarer! Love u!

Blöta pussar till ER ALLA!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha nyklippt och fin till din fest..Vi ses snart min älskade lilla dotter..Tänk vilka mysiga och fina barn jag har..Ni är guld värda för mig..Pussar & kramar lilla mamma

Unknown sa...

vad är en cravling?

Unknown sa...

förlåt craving ska det stå...