12 februari 2008

trött i ögat

Seeg

Har vart å badat idag, med mamma och Em. Plus Em´s kusin och S och hans tjej. Vi hade jättekul men jösses va trött man blir. Va t.o.m. lite duktig och simmade några vändor.. (200 m!) Stoort! Så nu är jag heelt slut i kroppen, ska bara skriva av mej två sekunder och sen hoppa i säng.

Imorron ska vi in till stan, mamma E och jag. E ska på jobbintervju. *håller tummarna* Sen ska vi gå och fika.... *mums*

PR sparar och lever rövare för det mesta, förutom när någon vill känna *ler* Jag är mer hungrig nu, men kan (givetvis) inte äta så mycket.. Tur det kanske... Magen är nästan spänd hela tiden numera, och snart har naveln försvunnit. Vet inte hur mycket jag har gått upp i vikt ännu, men som det ser ut, och känns, så växer magen mest framåt...

Nepp, nu ska jag släpa mej i säng. Love you guys! PÖSS

Inga kommentarer: