07 december 2007

Sicken dag...

Vaknar med migrän - somnar med migrän :-P

Har slöat runt hela da´n, tills klockan slog 16:20 då jag hoppade in i min bil och börnade in till stan för att möta min kompis C. Vi drog till Skövde, och hade planer på att eventuellt gå på bio, käka nåt gott, och kanske shoppa lite. Shoppa blev det inte mycket av, eftersom affärerna stängde kl 18, vi va där 17:30... Bio blev det inte heller för det gick direkt ingenting som vi hade lust att se, sen gick de på så dumma tider.. Men god mat åt vi. Vi va på ett ställe som heter Mango´s. Där serverar de det mesta en normalrestaurang brukar ha. Fast där är det så bra för man kan beställa in en massa förrätter och äta som tapas. Det gjorde vi! Vi festade loss riktigt ordentligt på mumsigheter såsom
*Stekt panerad fetaost
*Grillad halloumi
*Tzatziki med bruschetta
*Nachos med cheesedip och salsa
* Kriss kross potatoes med aioli
Hur gött som helst!!!! Högsta betyg!!! Mmmm va gott, och jisses va mätta vi blev... Sen orkade vi inget mera utan vi åkte hem till C och dog i soffan framför Idolfinalen..

Här kommer förresten de utlovade korten på min julgrupp. Nu färdigpyntat med telefonsupport av zoo_gott



Och jag har varit duktig och fotat min mage.. Nu är jag ju lite osäker på vart exakt jag ligger i veckorna, men alla bilderna är tagna under denna veckan, v.16-17...



Duktigt va?! =)

Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorronbitti, och packa för vi åker ju till Örebro, brorsan, Em och jag!! Ska bli såå sköj!!

Natti natti älskade vänner.. Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj vilka fiiina bilder..
Kommer det ut bilder på ditt pynt?

Hoppas att du har en rolig helg med Em och bror våran!

KRamar Din syster

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin julgrupp du har gjort!
Hoppas att du och de dina har haft en toppenhelg!

/M som i Mica