15 augusti 2009

chop-chop

hellu

får passa på matt blogga lite snabbt, medans S-mannen är iväg och köper flyttlådor!! Han är värsta Flytt-Polizei Han röjer överallt!! Fattar inte riktigt vart han får ork ifrån, men det är bra det är det. Synd bara att jag inte riktigt hänger med i hans furiösa tempo, men det kan ju kanske bero på att jag har Lille M i hasorna hela dagarna i ända??? ;-)

Det är ju visning på fredag, så innan dess vill vi ju verkligen få huset i topptrim!!! Innan fotograferingen så hade vi ju städat och skapat en preussisk ordning - utåt sett.. i alla skåp, lådor och garderober, ja där råder fullkomligt kaos...

Och igår ringde mäklaren och undrade om vi kunde tänka oss att visa huset redan på tisdag, kl 10! Det va nämligen ett par som var intresserade, som inte hade möjlighet att komma på fredagsvisningen. "Okej" vad gör man? Är man kåt på att sälja så- självklart!

--> tack för era kommentarer!!!! Kul att höra att ni e så positiva. förutom du anonyma då, din kommentar vet jag inte riktigt hur jag ska tolka???

Nu kommer polizei, bäst att sluta.. Han har, som sagt var, vart å köpt flyttkartonger, de va nån på blocket som sålde 50 lådor för 500 spänn...

Chop-chop! Dags att fortsätta =)

3 kommentarer:

mamma sa...

Bra med mycket flyttlådor..Det kommer att fixa sig med allt..Kram

Anonym sa...

Härligt!!! Vad var det jag sa??? Det kommer gå som smort:-))
Puss och kram Elin

Unknown sa...

Städa inte ihjäl er! Funderar om man kanske ska anställa er ;)
Kram