23 augusti 2009

fjärilar i magen & muppig sambo

mör å go man e nu då...

de å jäävligt nervös!!!
Shit va fjärilarna flyger omkring i magen på mej... Även om jag å ena sidan ser fram emot i morgon, spännande och kul, så är det å andra sidan oroligt och nervöst. Vilka andra kommer va där? Kommer jag va ensam hela tiden eller lär jag känna nån annan? Kommer jag fatta nåt av allt det jag förväntas lära mig? -- jag är en ganska blyg person till en början, när jag inte känner nån så är jag ganska tillbakadragen och lite reserverad. Jag är tyvärr inte jättebra på att ta kontakt med nya människor. Jaaa jag lär mej det. Nu. Men det är jobbigt när jag ställs inför den här typen av situationer. Allra värst är nästan alla "lekar" där man ska berätta om sig själv inför en grupp människor. Pinsamt!
Men! Jag lovar att inte låta det hindra mig. Jag ska plugga!!!! Basta!

Klockan 10:00 ska jag infinna mig på Vuxenskolan i Skövde. Då är det information, inskrivning, mm mm... Vet inte hur lång dagen blir, men jag lovar att komma med en fullständig utvärdering sen. :-)

Så snart är det dags att gå å lägga sej (eller för länge sen egentligen) Jag tror inte jag kommer sova speciellt bra, trots att jag (enligt lillasysters rekommendation) tog en öl förut, för att lugna mina nerver. *fniss*

--->Urk min sambo är Jävligt DRYG!! Han har börjat spela FarmVille på Facebook, och han levlar upp i ganska rask takt. Han mobbade mej just med att han redan är på Level 15. Jag är på Level 17... Inte för att jag bryr mig, men han är såå muppig :-P Jag tycker att det visar mer på vilken datanörd han är, med alldeles för mycket tid, snarare än att jag är kass på att stiga i level....
---från det ena till det andra då....---

Nepp, eftersom sängen ska bäddas med rena lakan så får jag allt tacka för mig och avvika.
Kram å puss å Lycka till imorron Ida!!
--man tackar man tackar--

(mm psyket ÄR nästa anhalt... )

1 kommentar:

Unknown sa...

Du beskrev väldigt bra vad jag känner med. Det värsta är att man är helt ensam, man har ingen man känner där. Som när man började gymnasiet....

Hoppas att ölen var god!
Kramis