10 augusti 2009

Nyheter!!

Nu är jag tillbaka igen!

Har inte haft tid att ens tänka på datorn de senaste dagarna.. Det har vart fullt upp här.. Svärmor med familj har varit på besök, vi har städat hela kåken -röjt lite överallt! Det är nämligen så, att vi har bestämt oss för att sälja huset och flytta till Skövde. Vi jobbar ju där båda två, och nu ska jag ju plugga, så vi känner att det blir så långa dagar för Lille M på dagis, samt för oss. Dessutom så kan vi inte fortsätta med våra renoveringsplaner i och med att S-man fått ny lever - byggdamm = livsfarligt! Trist men då känns helt plötsligt husdrömmarna ganska långt borta och overkliga. Ja, vi har tänkt tanken ganska länge nu, och nu äntligen kom vi till skott och bestämde oss! Mäklaren var här i fredags och fotade överallt. Idag fick vi ett utkast, som vi snabbt godkände och bara en liten stund senare så låg vårat hus ute på hemnet.se Spännande, nu hoppas vi att det kommer många på visningen, som är den 21 augusti, och att det blir en rafflande budgivning!!!

Imorgon ska jag upp tidigt, börjar jobba klockan 7 så nu måste jag gå och lägga mej. Måste ju gå upp vid 5-tiden... Inte det roligaste som finns, men skönt att jobba lite :-)

Kram kram mina vänner..
(ni är mina vänner, även om ni inte verkat sakna mig när jag inte bloggat...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt tråkigt men det blir det blir väl det bästa för er alla!kram

zoo_gott sa...

Synd att ni inte flyttar till stockholm men om några år kanske ni hamnar här uppe med ;) vem vet..
Eran annons var bra och hoppas att ni får det sålt så snabbt som möjligt. Kram

zoo_gott sa...

Synd att ni inte flyttar till stockholm men om några år kanske ni hamnar här uppe med ;) vem vet..
Eran annons var bra och hoppas att ni får det sålt så snabbt som möjligt. Kram

Anonym sa...

Nu har jag sett bilderna på hemnet, fan vad snyggt ni städat!!! Så såg det inte ut när vi var hos er ;-) Jag tror det kommer lösa sig jättebra, och att ni kommer få bra betalt. Ha is i magen, man har lätt höga förhoppningar och blir lätt besviken, man kastas mellan hopp och förtvivlan och tror aldrig att det ska bli sålt.
Pussar och kramar från Ekenstars i Tibro!!

mamma sa...

Hoppas det går bra..Bilderna var fina..Oj vad ni städat,bra gjort..Kram