10 september 2008

not better

åhh

kåvepeninet har ännu inte gett full effekt. men det kommer la... jag döööör.... halsen känns helt igenkorkad.. dock är det lite positivt att jag sluppit den värsta huvudvärken idag -alltid nåt!

S-man har vart hemma idag. Han tog ut lite semesterdagar, för jag orkar inte va mamma på heltid nu. Och tur va väl det, för hela förmiddagen låg jag helt däckad och utslagen.. vem hade haft ett öga på Lille M då, om inte S!?? Bra att han fick öva sig lite :P

Har känt mig lite piggare under dagen faktiskt, vi va nere till bvc med lilleman, skulle få 3 månaders vaccinationen, men läkaren ville konsultera hjärtläkaren först... fastän de sa till oss på barnmott. att M ska ha alla sprutor och vacc som vilket barn som helst.. men de ville va på den säkra sidan på bvc.. lika bra det, kanske inte är så vanligt med hjärtbarn här i lilla Byn..

sitter å lurpassar på mina auktioner på tradera... det blir några kronor allt.. inte alltför fett, men jaja.. nu har ja provat =) återkommer med slutreslutatet när jag vet mera... =)

nu orkar ja inte sitta här mera, dessutom är M lite smått bitter där borta i vagnen.. vill nog inte sova... *hm*

kram å gonatt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att S kan ta semester..Sköt om er..Kram & puss lilla mor

Unknown sa...

Kan inte han komma hit å laga mat åt oss med? ;)