05 september 2008

strunt i alla måsten!!

gäääsp
nu är det dags att sova...
gick upp kvart över åtta imorse!!! Det är ju inte varje dag vi gör det precis, jag och Lille M... Men idag va vi duktiga.. dock vart det ingen promenad idag, det har verkligen ÖSREGNAT till och från under hela dagen, då vågar man sej knappt utanför dörren. Så vi har bara vart inne å slappat. M har sovit tre timmar i sträck i förmiddags, och jag unnade mig att scrappa. Orkade verkligen inte bry mig ett dugg om vare sig tvätt eller dammsugning. Och det va såååå skönt att bara få sitta å pyssla lite, i lugn och ro. Nu har jag dessutom kommit nån vart med katternas album, det är snart klart! Härligt. Då kan jag fortsätta med att scrappa korten från min 25-årsfest :) Måste köpa ett lämpligt album bara. Men det är ju ett mindre jobbigt problem.
Åhh idag kom det ett nytt paket från Oriflame! Lika kul varje gång, som julafton liksom. Tur att det inte bara är saker till mig där i, då hade min ekonomi kollapsat för länge länge sen. Å S-man hade fått knäppen....
Nu ska jag ta mina små troll här och krypa ner under täcket. M har äntligen somnat, och Em (som passar på att sova över här i helgen nu när S-man är borta...) somnar nästan på soffan.. Stackars barn.
Så jag säger adjö! Sov gott så hörs vi imorron...
Hmm... ni som nu inte läser familjebloggen kan få njuta lite av Lille M iaf... Eller en liten del av honom iaf..
Små fossingar..

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH vilka söta små fossingar..Pyssel I är i farten..Lika duktig som sin lillasyster..När trollmor har lagt sina 2 små troll så somnar hon vackert själv..Puss & kram mamma