02 september 2008

nya briller??

åhh det blir ingen lång stund vid datorn ikväll...
det gör ont i mina ögon!! MÅSTE verkligen kolla upp synen snarast. Tror bestämt att fröken behöver ha nya glas.. Ögonen känns snurriga och lite torra, känns som jag vindar och skelar tokmycke! Jättejobbigt är det iaf, kan inte riktigt koncentrera blicken. Ska ringa optikern imorron.
Idag har vi vart och hälsat på en gammal kompis, jag och Lille M. Det va väldans roligt, vi ses alldeles för sällan. Ändå bor vi praktiskt taget grannar, och har barn med drygt 6 månders mellanrum... Nästa gång är det fika hos mig vännen!!
Sen åkte vi till syrran och fixade käk. Idag blev det kassler och ananas i ugn, med potatis. Det va länge sen, men det är en klassiker som står sig *ler*
Nej nu har det gått alldeles för lång tid.. jag är lessen men nu pallar jag inte mer.
återkommer imorron...
kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste kolla ögonen..Vänner är en förmån att ha..I vått % torrt..God middag ni åt,kassler ä gott..Puss % kram mamsen