16 maj 2009

16:e maj

insåg det idag, att igår för exakt ett år sen skulle Lille M kommit ut! Men icke! Han lurades och dröjde ju till den 30:e istället!

Ikväll är det fest. Klassfest! Vi har återträff, vi som slutade nian för tio år sen! Guud , det är inte klokt vad tiden går snabbt! vart tog alla åren vägen? Det ska iaf bli kul att återse alla igen - en del mer än andra ;-)

Så så mycke mer bloggande än så här blir det nog knappast idag, ska göra mej lite anständig nu hära för snart så kommer min käära gamla tyskakompis hit!!! *längtar* Ska verkligen bli kul att vi äntligen träffas vännen min!

puss å kläm!

2 kommentarer:

lilian sa...

Tänk vad gammal du blivet..Hoppas ni har kul på Vrågården..Kranizzz

Johanna sa...

Tack fär senast vännen !! Det var roligt att ses :) och klassträffen var med skoj. Men som jag sa till dig, mot slutet kändes det mest som alla bara söp och tiden gick faktiskt inte jätte fort. Men jag ångrar inte att jag gick iaf. Det var roligt att få se hur ni bor och träffa dig innan, var väl roligast av allt ;) .. ska försöka sova nu. Vi hörs vännen! KRAM