22 maj 2009

Fest I Stad

gjort stan osäker idag..

antingen va det vi eller ovädret som vi slogs med.. jag är osäker på vilket som skrämde mest! Det har vart ett sjuhelsiket väder idag.. nog för att vi klarade oss från de värsta regnskurarna, men i samma veva som vi skulle åka hem så kom det både regn och åska! *huvaliga*
Det va Fest I Stad idag så vi passade på att åka in å se om vi kunde göra några fynd..

...å visst fyndade vi!...

Jag köpte kalsonger och strumpor till M, och två (!) sminkväskor till mig. (men de va billiga!) Dessvärre har min kära mor redan tagit ner allt till tvättstugan så jag hann inte ta några bilder... (inte ens säkert att jag hade orkar knäppa några eller lägga in dom heller ioförsej!)

Åh förresten! Gissa vem vi träffade då??? *mallig* NOT!
Robert och Marcus från Sveriges Värsta Bilförare!!
haha se flummiga de va då! precis som på tv! *asg*
Minns du inte? kolla in länken nedan =)
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.849886&renderingdepartment=2.29109

Nu sover barnet, och på soffan ligger gubben å kikar på den klassiska gamla humorserien "Sjukan" Nån som minns??
http://svtplay.se/v/1565909/sjukan/del_1_av_12

Lite småkul är den allt ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jupp,jag minns. Ja,han va helt klart en go kille.

Kam syrran E

lilian sa...

Undrar vem som tyckte det var roligast att träffa killarna..Ja det gick ju bra i stan..Kram mamsen