20 maj 2009

smått däckad

här är det snorigt värre...

har vart halvt däckad de senaste dagarna.. Vaknade i söndags med ont i halsen, trodde väl först att det berodde på allt gapande på klassträffen i lördags.. men insåg allt eftersom dagen gick att det snarare var en bacillusk som höll på att göra sig hemmastadd! *isch* Så jag har gått igenom snuva, feber, halsont, huvudvärk och en herrans massa nysningar, men nu är det äntligen på bättringsvägen igen! Både jag och Lilleman blev sjuka den här gången, men mamma och framförallt S-man klarade sig än-så-länge, peppar-peppar-ta-i-trä!

Klassträffen var jättekul! Kul att återse alla (iaf de flesta) igen. Tog inte lång stund innan man insåg att även om det har gått 10 år så är det inte mycke som har förändrats. Alla föll nog mer eller mindre in i sina gamla roller man hade som 15-åring, och bildade samma gamla gäng. =)
Jag hade iaf jättekul, men som du skrev Johanna, så vart det lite segt mot slutet. Särskilt för oss som inte drack alkohol.... ;) Men på det stora hela var det verkligen toppen, STORT TACK till er som ordnade med allt! (ni vet vilka ni är..)

nu ska jag fortsätta bråka med photoshop.. försöker lära mig göra en egen bakgrund till min blogg.. det är inte speciellt lätt... Tålamodskrävande *pust*

1 kommentar:

Unknown sa...

Krya på er och hoppas att ni är friska och krya när jag kommer ner!
Kramar i massor till er!