12 maj 2009

upp å ner

Hej å hopp älsklingar!

Nu känns det som att det vänder. Jag känner mig piggare och gladare än på länge. Tar t.o.m initiativ till att fika... =) svarar på sms på en gång... äter enligt GI...
Skönt. Det är jobbigt när man inte mår helt prima, allt är upp och ner och man vet varken ut eller in.

Så även om de inte ringt ännu, så känns det på det stora hela ganska bra.

Idag påbörjade jag en kul grej! Min svärmor ringde igårkväll och undrade om jag ville hjälpa henne med en grej... Nämligen att scrappa en snygg framsida till hennes kompendium till en kurs hon gått och håller på att avsluta. Jajamensan sa jag och i samma andetag började min hjärna gå på högvarv och idéerna kom flygande. Mitt första beställningsjobb! KUL! Så idag började jag, men fick sedan avbryta när M vaknade efter sin tupplur. Och nu ikväll har jag inte fått nåt gjort, det är ju Tjejkväll; Desperate Housewifes och Hells Kitchen! Tur att de sänds efter varandra... :) Dessutom så har både mamma och S-man blivit inbitna Desperate-fans numera *fniss* Det tycker jag är kul.
S-man bänkade sig i soffan FÖRE mig!

23:37 - dags att knoppa! Sov gott!

1 kommentar:

lilian sa...

Bra kväll framför teven..Kram mamsen