27 maj 2009

stormvarning

snart är det läggdags

-igen-

Idag har vi bara vart hemma å slappat... Jag och lillasyrran (som är här nere på finbesök) har tagit hand om två små buskillar.. Vi gick en promenad men med tanke på att det har blåst halvt om halvt storm hela dagen så vart inte den promenixen speciellt lång...
Och bortsett från en liten tur till stan Gå lite i affärer leta textil färg och handla mat på Ica så har vi mest hållit oss inomhus.

Imorron ska vi åka till Hjo. Jag vill åka till Hem & Hobby. Tänkte köpa lite grejer till ett försök att sy ett nytt spjälsängsskydd till Lille M´s säng. Tror ni jag klarar´t?
Så nu vill det till att vi sover så vi är pigga och glada imorgon!

Pöss

2 kommentarer:

zoo_gott sa...

Såklart du klarar det! Nu har vi ju alla saker till det så nu har du ingen ursäkt!....

Behöver du hjälp kan jag bistå med min lilla expertis! ;)

lilian sa...

Klart du fixar det..Ja det var roligt i Hjo..Kram mamma