23 juli 2009

jobb(igt)

oouh shit pomm´fritt!

jag glömde nästan att jag ska JOBBA imorron! Ett dygn bara, så det är nog inte nån större risk att jag kommer bli utarbetad.. *haha* Ska lägga mej nu, men tänkte bara u>SKRYTA lite...

Idag har jag vart skitduktig..
Va ute och gick i förmiddags med Lille M, en dryg timme gick vi - intervall dessutom , omväxlande gång i olika takt och en liiten liten löpning.. (mycket liten men ändå!)
Och nu ikväll va vi ute hela La Familiga och gick 1 1/2 timma! Gött.. Men nu e jag änna rätt så möör i benen.. kommer nog somna ovaggad inatt... =)

Dagens Matintag:
Frukost: shake & kaffe
Lunch: Gräddstuvade champinjoner, förvälld sparris med smör, stekta grönsaker samt lite thaiköttisar & jordnötssås från igår.
Middag: Naturdiets Meal Bar & ett glas vatten

Dock så skäms jag för att erkänna att jag åt hela 4 Oreo´s!!!! (guud inte mer än rätt att jag gått typ hela Floby runt idag!!!)
Nu blir de inge mera fusk!

sov gott!!! Nu ska jag slita mej från facebook... ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jobba lugnt! Kram systra din!