31 juli 2009

Sony Vaio

Åh, har man världens bästa gubbe eller inte???

Med tanke på att jag, här och nu, sitter och bloggar & surfar på min sprajjlans nya Sony Vaio, så JA!!!!!!

En sån här pärla är JAG ägare till!!!! Fast det är inte min på bilden, bilden är lånad från Sony´s hemsida. Och jag har ingen blu-ray på min.. Men det hänger jag inte läpp för, jag älskar den här snyggingen!!!! Tack för att du köpte den till mej älskling, och tack för att du hjälpte mig att hitta rätt dator!

..synd bara att större delen av kvällen gått åt till att installera.. *suck*

Det va ett bra avslut på den mindre shoppingspreen som vi drabbades av i Skövde idag... Ny dator till mej, nya skor till Lille M och ny dataskärm till S-man! Utgångsläget va att fika med J och köpa present till S-man och en almanacka till mej... Fikan klarade vi av iaf, presenten är nästan fixad och almanackan - nja på gång...

nu tar jag med mig min älskling å går å lägger mej (jaa datorn alltså..) *fniss*

skoja bara.. ;-)

1 kommentar:

Johanna sa...

Nice nice :) vill med ha en bärbar :)