14 juli 2009

Borta bra men hemma bäst!!!

Hej hej!

Nu är jag tillbaka igen! Lessen att jag inte hört av mig men jag har haft SEMESTER!!!!

(Fast med tanke på bristen av kommentarer så verkar ingen saknat mig *snyft* )

Jag fick ett ryck här för två veckor sen; packade in mej, barnet och väskan i bilen och drog till Stockholm. -Nej, vi hade inte bråkat, S-man & jag... Jag behövde bara komma bort, slippa trökiga Floby, bara träffa lite nytt folk, se lite nya saker.... Ja semester!

Å shit va Gött det har vart, knappt så jag ville komma hem igen... *fniss* Men saknaden efter S-mannen tog tillslut överhanden (givetvis) så i förrgår började vi dra oss hemåt, med ett litet pitstop i Katrinholm, så farmor fick mätta det värsta Maxsuget!! Sen kom vi hem igen igårkväll..

Borta bra men hemma bäst!

-jag har sovit som en prinsessa i S´s famn inatt!-

Nu ska jag slänga bort gubbsen (s-man & svärfar min) från tv:n å lira lite Guitar Hero - min nya drog!

Återkommer med mer snaskiga detaljer om semestern, samt alla shoppingfynd!!!!

Pöss å kläm!

3 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen hem Ida!
Hoppas du haft en fin semester...
kram från M som i Mona.

lilian sa...

Roligt att ni varit häruppe..Du hade ingen ärta under madrassen..Saknar er men vi ses väl snart..Kram mamma

zoo_gott sa...

Kom snart tillbaka!