28 juni 2009

jajaja

Jodå, det kommer bilder på mitt cykelfynd...
ta´t lugnt bara...

men jag har inte haft vare sig tid eller ork att vare sig fota eller cykla... Det är ju värmebölja nu, å det tar verkligen kål på en. Å sen har jag dragits med en sjutusan till huvudvärk också, som om inte värmen vore nog... Imorron ska vi iaf åka upp till badet jag och lille M.. sen om det blir 35 grader varmt imorron med eller inte, det skiter jag i!

Igår va vi på berget, Lille M lekte och tittade på djuren... varmt som tusan med både mysigt och trevligt!
Slänger ut lite bilder på hemmabloggen, så ni som har lust - kika in där!

Idag har vi mest slappat, jag har som sagt haft dretont i huvvet, så det har gått på lågvarv, ja inte Lille M då visserligen men... :)

Om jag ska få nåt gjort på hemmabloggen så måste jag avsluta här nu...
sov gott!

1 kommentar:

Jag vill vara Anonym :-) sa...

Asså nu måste bloggandet komma igång snart :-). Blev lovad söndag 13/7 -2009 att det skulle dra igång igen.