24 juni 2009

värsta fyndet!

Åh jag är helt i extas!

Gissa vad jag har köpt idag???

EN CYKEL!!!

Syrran, jag + småtrollen åkte in till stan idag för att kolla in konkursutförsäljningen på Karlssons barn & fritid. Jag tänkte inte direkt att jag skulle köpa nåt men syrran va lite sugen på en ny bilbarnstol. Nu vart de ju inte riktigt så, syrran fick agera barnvakt åt Lille M (TACK SYRRAN) medans jag köade (45 min!, jävla piss kösystem...) för att få betala min nya dyrgrip! Å medans jag ändå handlade så passade jag på att köpa en sån där barnstol till Lille M oxå, så han kan åka me morsan å susa nerför backarna! Det va 50 % på allt så summasummarum så vart det inte alls dyrt, 2500 pix för cykel, barnstol + en leksak till Lille E. Riktigt bra FYND!
Så nu längtar jag efter morgondagen så vi kan ge oss ut å cykla!
Vi skulle åka en sväng tidigare i eftermiddags, men tack vare att den här lilla jävla byn är så jävla kass så kan man inte pumpa däcken nånstans här!!! Så jag väntade borta hos syrran på att hennes man skulle komma hem, för jag kom inte åt den där mackapären i hans garage. (TACK ADIS!) Å sen vart klockan för mycke - lilleman skulle sova för natten- så det blev bara en liten sväng..

IMORGON ska jag CYKLA!!

-Ja jag är helt euforisk över min nya cykel! Faktiskt den första jag äger som är helt ny! Coolt va?! ;)
Ska försöka komma ihåg att ta kort på den imorgon! *promise*

så, dags att nanna... i vanlig ordning...
Kram mina puddingar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det bäst man passar sej när men älr ute i Floby!!!Inte bara bilbusar som kör utan även en som är ute o cyklar!!..skoja bara...ha det bäst..
kram från M som i Mona.

Johanna sa...

Det va inte illa, nice fynd !
Men du glömde köpa hjälm, eller? Fast du kanske inte har något att skydda? *fniss* ;p
KRAMEN

Unknown sa...

När kommer det bilder på fyndet då? Kram