22 juni 2009

sicken gubbe man har!

Okej
ett snabbisinlägg så här mitt i natta..
det är la hög tid att sova snart, men ville bara hålla den yttepyttelilla låga som brinner vid liv =)

Inte mycke kul har hänt idag, bara jagat M, plockat upp leksaker, ätit/fikat med syrran och söte lillgrisen E. ja. pretty much it!

Försöker upprätthålla standarden i landen där ute, så jag och Lille M har rensat lite idag.. Pust.. men det blir nog mer spring efter kråkan =)

S-man kom ut när vi satt där å rensande, då följande samtal utspelade sig

S: älskling, bli inte arg nu
Jag: jaha?
S: jag kanske har gjort en dum grej nu utan att fråga dig.....
Jag: Okej, vadå? (Tänker febrilt som en galning och undrar vad sjuttsingen han nu har beställt på nätet!)
S: Jo vi får gäster imorgon kl 18 och jag lovade att vi ska bjuda på mat! Men jag antar att det är du som får ordna med det...
Jag: haha jaså? okej, vilka kommer då?
S: Ja det är JR och hans tjej!
jag: Det är lugnt, va kul! Men FAN va jag vart nervös när du kommer och inleder sådär!!!

Tur att det inte va nåt värre.. laga mat är ju kul ju!

pöss, nu måste jag leta rätt på sängen...

Inga kommentarer: