05 juni 2009

fredagsmys

Man kan fredagsmysa när man ligger på sjukhus oxå...

Ikväll köpte jag lite godis (jaa faktiskt bara lite, men det vart svindyrt iaf eftersom jag fick köpa det på Pressbyrån -rånpris!) å så har vi tittat på Talang 2009. Inte ett överdrivet bra program egentligen men det är itne direkt så det fanns så himla mycke bättre saker att välja på... Vi har iaf våra favoriter, Brynolf & Ljung! Lätt de bästa!

Jag grunnade på vad sjuttsingen jag skulle blogga om egentligen, för utöver S-mans små framsteg här på sjukhuset så händer det ju inte så mycke.. Men så blev jag sittandes med den något övermäktiga tanken på att det är en främmande lever i min älsklings kropp. Sjuuuk känsla infann sig då.. huu.. den tanken är GROSSE kan jag lova! Inte för att jag tycker att det är så konstigt egentligen, men det är konstigt att han har en ny lever, han va ju knappt ens sjuk! (Jo det var han ju egentligen men han hade inte kommit till det stadiet då han börjat må riktigt fysiskt dåligt...) Å nu hux-flux har han en ny lever inopererad! Konstigt.. från den ena da´n till den andra.... Jaja.. ska inte tråka ut er mera..

Han sköter sig iaf, han gör små miniframsteg varje dag. Idag blev han av med dränet.. Stort PLUS! Nej jag lovade ju.. inte tråka ut er mera, jag vill ju gärna att ni kommer tillbaka!

Nu ska jag natta min darling, sen ska jag gå "hem" å sova tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får man många minnesbilder när fadern min låg inne på sjukhuset.... Men Sebbe kommer likt honom att klara sig med bravur......

Fortsätt ni två å mys med varandra... är ni klart värda bägge två.

Kramar ifrån Stockholm !

/Daniel & Emma

lilian sa...

Ja det klart att det känns övermäktigt..Men hoppas ni hade en skön kväll..Du tråkar inte ut oss..Kram mamma