23 juni 2009

de två bästa tingen i livet

pyssel och shopping!!!!

orkar inte blogga så mycke idag, dessutom har det inte hänt nåt ballt heller för den delen... *fniss*

Bjuder på lite bilder istället..

Först ut!
Dagen shoppingfynd!
Snyggaste svarta plånboken, inköpt idag på Väskcity i Fkp. De har gått i konkurs och säljer ut allt. Men det va inte speciellt mycke kvar att ha tyckte jag... Men en plånka blev det iaf.. bra det för min gamla håller på att ge upp hoppet om livet!Sen har jag scrappat en del...

Börjar med två midsommarkort...

Glad midsommarIstället för en blomma...
Sen har jag scrappat en framsida till en släkting, som har gått en kurs, och som behövde en snygg framsida till alla samlade dokumenten.. Så här blev den.
Närbild blomma
Närbild infotag

Ett litet projekt... Nån som vågar sig på att gissa vad det ska bliva av detta?Vinnaren får en puss!

Av S-man!! *fniss*

nu får det räcka, vill ju inte skämma bort er...
natti natti


..pssst.. om det är nån därute som undrar nåt över mina scrapalster ikväll, hur var eller varför så hör av dig! Orkade bara inte beskriva allt nu.... okaj?

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej vilka fina kort du gjort :)

Jag saknar er alla :)