06 juni 2009

sydafrika nästa?

Det går inte jättebra för Sverige (än så länge..)



Vi sitter här, och moffar i oss Ahlgrens Bilar, och tittar på VM-kvalsmatchen mellan Sverige-Danmark. Inte direkt nåt ni trodde jag skulle blogga om i första taget va, sport! Men det har vart sånt tjat om denna stackars match idag -hela dagen- ifrån S-mans sida (givetvis) Sverige måste ju vinna!! Speciellt nu när Danmarks alla braiga spelare är sjuka eller på annat sätt avpolleterade.. Jag mobbade S-man förut och sa att jag tycker det är lite sopigt att Sverige inte kan vinna över Danmark om inte deras bästa spelare är borta. Speciellt med tanke på att Sverige har många toppspelare som spelar i ganska stora ligor.... Humm.. jag tyckte det va lite kul men det tyckte inte S-man. Han undrade om jag ville gå hem... Så känslig... ;-)



Så nu sitter man här, å glor på sport.. Eller nja, nu ljög jag allt lite.. jag tittar inte så mycket på TV, jag lyssnar mest med halva örat... Jag surfar runt och tittar på allt möjligt.. Hittills idag så har jag lyckats kära ner mig i en Cuttlebug..
Information om vad man använder Cuttlebugen till, och vad den kostar hittar ni på den här trevliga sajten; scrapbooking-butiken . Har även lånat bilden därifrån!



Å nu senast, SKOR!
Skechers Mary-Jane


Crocs Mary-Jane

De här underbara skapelserna hittar ni hos Brandos.



Åhh vad jag vill ha! Kan ingen sponsra en stackars fattig pysselsugen mamma???

Å förresten, glömde nästan,
det går kanske inte så himla bra för Sverige (står 0-1 till Danmark) men det går bättre med S-mannen. Han kanske ska få åka hem på måndag redan!!!!! Det vore ju toppen!!! Nu håller vi tummarna för att hans levervärden fortsätter att sjunka i samma takt som hittintills och att hans läbbiga "dränhål" slutar spontanläcka!

okej?

1 kommentar:

lilian sa...

Det vore ju skönt för er om ni får åka hem..Är ju inge kul att ligga på sjukhus..H var sur för han inte kunde se matchen i V tuna så han kom ner i natt..M blev så glad imorse..Kram mamma