11 juni 2009

underbart!

Tack för omtanken!

Det känns jättebra nu, såå skönt att vara hemma och S-man mår bara bättre och bättre. Han har en helt ny livsglädje och ett lugn. Han ser både piggare och gladare ut än vad han gjort på länge. Häromdagen vaknade han tidigt, då gick han ut och satte sig på trappan och njlt av solens uppgång och lyssnade på fåglarnas kvitter. Han berättade att han då vart så glad att få leva, att ha fått en ny chans så att han grät! (tror inte att det bara är hans relativt höga dos kortisontabletter som gör honom gråtmild...) Det är inte direkt nåt S gjort bara sådär tidigare.. Äkta glädje?
-jag tror det-

Samma här. Jag är glad att få min älskling tillbaka, som han var när vi träffades. Glad, framåt, busig, med en speciell glimt i ögat.
Lille M har fått sin pappa tillbaka, bättre än nånsin, med mer ork och tålamod. Kärleksfull och varm.

Livet är GOTT!
-vi njuter-

Ute regnar det. Inne sitter jag och lyssnar på nån partyplatta som varierar från att vara skiiiitdålig till medium-okej till superdupertoppenbra! (fråga mej inte vad den heter.. det är S-man som spelar..) Har scrappat lite ikväll, har visserligen inte nåt passande album att sätta in den i sen, får la köpa nåt sen... *fniss* Men lägger inte ut den på bloggen riktigt än, för jag tänkte skicka in den till en tidning och då får man inte publicera sina alster nån annanstans förrens två månader senare (tror det va två månader iaf)
Så ni får ge er till tåls, och nöja er med den här!

Scrappat studentkortjag vet att bilden ser lite underlig ut.. jag provade att scanna in den... pardon!

Puss å kläm!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir också så glad när jag läser om er att jag lipar! Jag äter inget kortison, men är nog bara lipvänlig ändå....saknar er, skönt att kunna läsa att ni har det så bra!
Jag har haft funderingar på att ge mig in i scrapping-branschen, det kan ju bli så snygga saker. Mest har jag nog tänkt det för att jag inte ska läsa någon kurs i höst, och tror jag ska bli sysslolös, men iaf......
Puss och kram från Ekenstars!!!

Johanna sa...

Väldigt fint skrivet vännen! :) Jätte glad för er skull, men främst för för S skull :) Ta hand om er och njut a varandra !
och tack för alla kommentarer på vår blogg :)
massa kramar

Johanna sa...

och självklart får du härma ideen med fot tavla som jag gjort till våra barn ! bara roligt att någon gillar det jag gör och vill göra det till sina egna barn :) kram

lilian sa...

Ja det är skönt att ni ser det som är så fint ER SJÄLVA..Har varit fint att vara hos er och vara med er..Saknar er väldigt mycket och lille M!!Han är så go mysig och snäll..Kramar mamma

Anonym sa...

Tack för väldigt god mat idag!!!!

Kram syrran E