26 juli 2009

mys & möra ben

HA!

Idag har vi haft fullt upp!

Min kära vän E och hennes lilla familj har varit här hela dan, vi har ätit och fikat gott.. pratat.. knappat på iPhone (vill ha!) pratat... busat med grabbarna.. bara haft det jäkligt gött...

Sen efter att M hade lagt sig, så gick jag och syster yster ut och gick.. Tog på mej stekräkaren, det va bra, för det blev måånga steg...
..Fast när vi hade gått typ 20 min så ringde det på min mobil, det va Em som undrade om hon och S & S (syskonbarn till mej, Em´s kusiner) fick göra oss sällskap.. Jodå, vi väntade in dom också.. Sen drog vi med dom på en JÄTTERUNDA!! De va rätt möra i benen - vi fick stanna å stretcha! =) Sen när vi kom hem å jag kollade stegräknaren ; 9469 steg!!! SJUKT! En runda... typ 1 1/2 timma.... Gött!

Fan. nu kan man somna med gott samvete, trots att jag goffat i mej Angels Food Cake idag...

Pöss på er, nu ska jag sôva!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort Ida!!! Fan vad duktig du är!! Skönt när man får en sån grej gjord,då är man på god väg! Jag kom på hur jag ska göra,jag gör inlägg i din blogg varje dag,vad jag ätit och om jag tränat något. Då kanske det går lite lättare?
Puss och kram Elin Pelin!!!

lilian sa...

Bra gjort av er..Ja stegen plockar till på en dag..Kram