17 juli 2007

Då har man gjort sitt då =)

Reflektioner

Kändes ganska skönt att vara tillbaka på jobbet idag igen. Lite deprimerande känns det dock när man tänker efter och inser att alla andra tycks ha sin semester kvar, och jag har redan haft mitt roliga :) Men nu är jag ledig ytterligare ett par da´r, börjar jobba på fredag igen.. Gött.

Imorgon bär det av till Hjo, med min gamla vapendragare C. Det ska bli riktigt sköj, egentligen hade vi bestämt att vi skulle åkt i torsdags i förra veckan, men jag hade så jäkla ont i huvet då så jag orkade inte. Men imorgon orkar jag! Skiter i om jag vaknar med jordens skallebank imorron, till Hjo ska vi! =)

Nu måste jag tyvärr gå och borsta tänderna och gå och lägga mig, för jag bara måste fortsätta läsa boken jag började läsa idag... "Kärleksbarnet" skriven av Deirdre Purcell. Den är Jättebra! Mycket svindlande kärlek och romantik, kantat med svåra förluster, tafatthet och humor! Precis en sån bok man lätt lever sig in i! =)
Och vet ni, kära vänner, jag har nog ÄNTLIGEN lyckats bli fri från mitt beroende av läppsyl. Tror det iaf, har inte använt det på flera, flera dar, och nu kör jag med görkletigt läppglans när jag verkligen, verkligen beöööver... Men det kladdar ju så, så det slipper man helst. =)


Ne, nu ska jag förpassa mig till min ljuvliga säng, och försjunka i min bok.
Sov så gott.
Kraaam

Inga kommentarer: